סוער בשידור • MBD: "שד' יסלח למי שגנב את השיר, אני לא מסוגל"

    לקחנו חוקר פרטי שיברר מאיפה זה מגיע וזה שהוציא את זה יקבל תביעה גדולה. זה לא חוקי ואני מבקש מכל האתרים והשדרנים שחס וחלילה לא ישמיעו את השיר כי זה לא דבר גמור. מי שגנב את זה ישלם את שמגיע לו בע"ה.
    עמית דניאל 11 Comment on סוער בשידור • MBD: "שד' יסלח למי שגנב את השיר, אני לא מסוגל"

    לאחר שנים של ציפייה, הופץ ברשתות החברתיות, שיר של גדול הזמר מרדכי בן דוד, אלא שאז מתברר כי השיר גונב בדרך לא דרך • MBD לטוקר "זה רשעות, זו חוצפה" • ואיזו נקודה של אור הוא כן מוצא בהפצת השיר?

    צילום: ישראל ברדוגו
    לקחנו חוקר פרטי שיברר מאיפה זה מגיע וזה שהוציא את זה יקבל תביעה גדולה. זה לא חוקי ואני מבקש מכל האתרים והשדרנים שחס וחלילה לא ישמיעו את השיר כי זה לא דבר גמור. מי שגנב את זה ישלם את שמגיע לו בע"ה.
    23:05
    04.05.24
    קובי פינקלר No Comments on פרטים חדשים על חוליית חמאס שחוסלה סמוך לטול כרם

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לפני מספר שעות, הופץ ברשתות החברתיות, שיר חדש של מרדכי בן דוד. התרגשות קלה חלפה על אוזני השומעים, בכל זאת שיר של גדול הזמר שגם הכריז לפני שנים מספר כי הוא פורש מהעשיה רבת השנים והוא מפסיק להוציא שירים חדשים. אך דא עקא, זמן מועט לאחר מכן דיבר בן דוד בתכניתו של מנחם טוקר ואמר כי השיר יצא בדרך לא ראויה ללא שום אישור וכי הדבר מסב לו נזק גדול.

    "השיר באמצע עבודה, עוד טרם מיקס והשירה בו עוד לא גמורה" אמר כשכאב נשמע בקולו "מישהו הוציא את זה. אני לא יודע מי, אני לא יודע איך. לקחנו חוקר פרטי שיברר מאיפה זה מגיע וזה שהוציא את זה יקבל תביעה גדולה. זה לא חוקי ואני מבקש מכל האתרים והשדרנים שחס וחלילה לא ישמיעו את השיר כי זה לא דבר גמור. מי שגנב את זה ישלם את שמגיע לו בע"ה. זה חוצפה ושובר את כל הקווים האדומים. לקחת דבר ללא רשות ולהוציא לרחוב מבן אדם עוד לפני שזה גמור בכלל, זה גניבה" אומר בנחרצות.

    כשטוקר שואל האם הוא יודע למי יש את השיר הזה באישור, עונה בן דוד "אני יודע מי קיבל ולקחנו חוקר פרטי ונגיע לזה בע"ה. זה עצוב שבן אדם, בעידן של היום, שכל אחד אומר יש לי מה שאין לך. כל השטויות האלו, הכל זה להגיד 'תראה מה יש לי, לך אין' אדם שעושה דבר כזה נכנס לעניין של פרנסה של אנשים. עובדים כל כך קשה. למה ומה, לא מבין את זה" נשמע בן דוד חסר אונים ותמה "איזו הנאה יש לבן אדם הזה שגונב לבן אדם מוצר? זה רשעות. מי שעשה את זה, גנב ורשע גמור".

    "אפילו לבן שלי אני לא שולח" | בנו, יידל ורדיגר
    יידל ורדיגר

    שלום לוי

    בן דוד מספר כי שמע שגם לאברהם פריד אירע מקרה דומה "אני מבין שגם לאבריי'מלה היה אותו סיפור עם השיר 'ידעתי'. אני לא קולט את זה. הבנתי שהיה לו גם צער מזה. אפילו לבן שלי אני לא שולח את זה כדי שלא יפרצו לו ויקחו את זה".

    האמש, לאחר צאת השבת, אושפז מרן הגראי"ל שטיינמן שליט"א, ובן דוד מוצא בכל זאת קישור בין השיר שהופץ ללא אישור לבין אשפוזו "מעניין שזה יצא ביום כזה קריטי, בו מרן הרב שטיינמן שליט"א שיחיה לימות המשיח, אולי זה מסר משמים שהקב"ה ישלח לו רפואה שלמה" אמר בן דוד.

    "ואם כבר זה יצא" הוסיף "מי שכבר כן שמע, אפילו שזה לא גמור, יכול לתאר לעצמו כמה שירים טובים ואיזה דיסק מוצלח בדרך. וזה לדעתי, לא ה-שיר של הדיסק" אמר וטוקר התעקש "זה שיר ענק" והוא הגיב "נכון".

    לסיום אמר בן דוד "בע"ה שלמרן הרב שטיינמן שליט"א, יהיה רפואה שלמה והגנב יחזור בתשובה שלמה ושד' יסלח לו, אני לא מסוגל לסלוח לו" אמר.

    האזינו:



    11 תגובות

    מיין תגובות
    1. 11

      זה סוג של פרסומת לסינגל חדש לעשות שכולם ירוצו לשמוע מהר מהר את הסינגל בכאילו מה יש כבר לשמוע
      זה חיקוי ממה שאברהם פריד עשה עם השיר ריבון העולמים ידעתי ידעתי שהוציא את זה חודשיים לפני האלבום כאילו שזה הדלפה וכך עשה פרסומת לדיסק החדש שלו, גם בסוף הראיון מרדכי בן דוד אומר שתראו מזה איזה דיסק הולך צאת

      1. אתה באמת חושב שמרדכי בן דוד צריך פרסומת????!!!!!!!

      2. מספיק עם שטויות

        1. יש כמה דברים שצריך להבהיר כאן
          1) ציבור יקר אנה תקנו את הדיסק ואל תורידו אותו, תנו לזמרים חשק לעשות כזה דבר (בעיקר לMBD שרגיל להרויח כסף מדיסקים)
          2) לא יתכן שמס' 4 אומר שזה פרסומת אני הולך עם מי שהודעתי לו "מספיק עם שטויות"

      3. סוג של גימיק, כל מי שמתעסק אם פירסום ויחצנות, ישר קולט את זה, לא מתאים לטוקר להתלכלך ככה, הוא שדרן על רמה, טוב כנראה שהופעל עליו לחץ.

    2. 10

      גניבה לאור היום שה' יעזור לנו ולהם לחזור בתשובה

    3. 9

      מדובר בגניבה של ממש, על כן הייתי מציע פתרון משפטי לכך כאשר מחתימים כל אדם הקשור לפרויקט כלשהו בחוזה סודיות כאשר כך הוא חשוף ישירות לתביעה, וכך מונעים גניבה.

    4. 8

      בדרך כלל הדלפות מסוג כזה היא בגלל חילוקי דעות בין אנשים כמו הסרט של גדולי הדור מגיעים לכנסיה הגדולה בוינה